Tuesday, September 29, 2009

Update Suka Suka

Tak sure nak start dengan cerita apa dulu sebab banyak sangat dalam kepala aku ni. So aku update sikit2 dulu ye..

Gambar ada banyak sangat dalam camera tapi malas nak transfer. Bila dah betul2 in the mood nak update baru ada banyak gambar saya taruk sini.Hihi!! Tapi baru aku realize gambar aku ade berapa kerat je, and the rest definitely lah gambar Princess!

After more than a week cuti raya, terpaksa pulak diextend ke Monday sebab tak tido the whole nite jaga dear Allysha. Experience yang sangat menakutkan! Hahha!! Please jangan buat macam itu lagi my darling. Tergendala segala plans Mak Ngah.

And juga rasa sangat best and sangat bahagia hari ni, after 2 weeks tak muncul di office and hari ni benda pertama yang ramai orang komen pasal aku was "Diana, awak dah kurus lah!". Ahaks!!I like it okek! Dan rahsianya adalah corset Premium Beautiful ku! So, tunggu apa lagi yang awak awak semua ni. Meh contact saya untuk mendapatkan ini super amazing corset!

Banyak gossip kat office sepeninggalan aku rupanya. Yang ni pun kita cerita kemudian lah ye..

OKlah, ni kira 1st update after my very longgg break. Malas nak type panjang panjang.

Oh ye, masih lagi di bulan Syawal kan. Jadi, Selamat Hari Raya and saya mohon maaf if ada salah dan silap di mana mana ye. Selamat menjamu selera di open open house and jangan terlupa berpuasa nam ok! :)

3 comments:

Unknown said...

wah lama nye cotiii!! mmg PB kalau paklai berterusan insyaAllah mmg bole lose weight!ook oo

Nadyya Hadi said...

yana,ili ajak p open hse dia tak saturday ni?

diana sidek said...

ye hanis, mmg lame gile..hehheh!!mcm i pulak yg ade new baby...

no lah nadia, i x close ngan die...hahahah!!mcm klakar je pon if tetiba die ajak i...hihhi