Friday, August 28, 2009

Kerana Kamu Si Casting & Si Viscose

Hanya kerana sepasang kasut sudah bisa membuatku rasa bahagia...
Hanya kerana sepasang kasut sudah bisa membuatkan aku tidak tidur malam...
Hanya kerana sepasang kasut sudah bisa membuatkan aku tidak keruan...
Hanya kerana sepasang kasut hatiku berbunga Stargazer Lily...
Hanya kerana sepsang kasut hatiku menyanyikan lagu Nur kasih...




Ye, aku memang gila kasut! Tapi bukan lah expensive punya.. Hihihi! Memang aku minat kasut yang mahal mahal tapi since money constraint, so terpaksa lah me limit kan nafsu hanya boleh beli kasut yang the price is less than RM200. Tapi if Ayahanda atau Bonda bermurah hati, kasut yang more than RM200 akan aku cari dulu. Tapi ini amat jarang sekali berlaku.

9 West memang aku minat sangat tapi price nya memang RM300++. Tu kira yang paling murah dah tu. I mean in Malaysia lah. Bagi aku still mahal ok. So, bila Chika dengan baik hatinya promote 9 West in her blog, aku menjadi.... gagagagaga gulp! Maka aku terus place order. Aku memang nak a pair je tapi ada satu lagi ni juga menjadi idaman kalbu. And one pair dah selamat dibayar tapi yang another one masih lagi Chika mencari sebab my size is very common kot, cepat sangat habis. So, I'm waiting for the good news Chika! heheheh!

Mari tengok kasut yang bakal menjadi hak milik kekal saya. Gambar gambar kasut ini diambil dari blog Chika ok... Jadi, credit perlu diberi kepada tuan empunya gambar..

Pilihan pertama saya yang terus menusuk kalbu ini bagi saya memang sangat cantekkk ok! Memang love at the 1st sight! No doubt! Pakai dengan dress yang ku sayang itu sure sangat cantekk.. Aku perasan! Tapi sangat fall in love with this Miss Casting.



Pilihan kedua ialah Miss Viscose is a MUST HAVE wedges! Memang sudah lama sangat inginkan kasut ini. Jadi bila price yang Chika offered was very affordable aku terus juga order. Heheh..But a very last minute order. Hope adalah rezeki ku! Nampak sangat comfy and awesome at the same time! Sangat bergaya juga!


Jadi, hanya 2 pairs saja yang saya rembat sebab kena put aside some money for duit raya, cookies raya ( this year Mak memang tak nak buat kuih raya langsung ) dan juga special present for my darling niece. Itu sajalah entri malam ini... Selamat menjalani ibadah di bulan Ramadhan! :)

No comments: