Sunday, August 30, 2009

My Merdeka Day?


In less than 3 hours, we are going to celebrate our Merdeka Day! I'm not going to talk about patriotisme here because I am so not good at it. Hihihi! Saya hanya ingin mengucap syukur Alhamdulillah yang tidak terhingga kerana masih lagi bernyawa dan dapat menikmati nikmat yang tidak terhingga dapat bernaung di negara ini. Adoiyyyaaii!! Formal gila ayat aku! Apa pun, saya nak jugak wish all of you


Selamat Hari Merdeka yang ke Lima Puluh Dua!!!



So, besok kamu buat apa? Jom tengok plan saya for tomorrow!

First plan, saya dah promise emak saya nak kemas rumah besok. Kerja yang paling best dan menarik bagi saya. Hihihi! Yes, saya besok saya akan men transformed diri menjadi the "cleaning fairy lady". Kita tunggu results nya tomorrow okek!


Actually bila plan saya kemas rumah, selalunya it takes hoursss to complete. Saya sangat fussy bab bab mengemas rumah ni. Saya akan start right after Subuh so that menjelang 3pm dah boleh settle? Kena jugak siapkan by that time sebab ada plan kedua pula.

Our second or final plan for tomorrow is berbuka di suatu tempat yang sangat best sedap tak terhingga di dunia iaitu di rumah Wah saya. Saya tidak tipu ek. Sesiapa yang dah datang ke rumah Wah saya dan dijamu dengan makanan pasti tidak akan dapat lupakan the experience. Trust ME! Pasti menu menu yang sangat super lazat yang Wah akan masak besok. Yummeh yummeh!! I can't wait!!

Macam tu sajalah saya completekan Merdeka day saya besok. Yeah, it sounds no fun at all tapi bagi saya best jugak! hihihih! Ok people! Have a great Merdeka Day! :)

* All the photos here saya google ye...

3 comments:

Naz said...

Selamat Hari Merdeka... :)

diana sidek said...

Selamat juga kepada anda! :)

diana sidek said...
This comment has been removed by the author.