Thursday, June 11, 2009

Coming Soon....




Title aku ni as if aku nak launch a new movie or song je..Hihihih!!No, I am not that creative..It's related to my trip last week, after kerja aku singgah di sini to check on the progress (actually in a week entah berapa kali aku akan lalu dan berangan) and aku tersenyum lebar when I saw the main entrance sudah diturap..Yea!!Yea!!Aku suka!! Yelah, after few months finally ada pon jalan masuk!!Jadi hatiku bernyanyi riang..Tapi semuanya musnah sama sekali bila aku call org yang bertanggungjawab hari ini and mereka kata:

"CF maybe dapat either in July or Aug. Tapi saya rasa Aug baru boleh masuk kot"

Jadi hatiku yang berbunga riang last week, kini senyap sunyi kerana menahan geram..Nampaknya trip aku ke tempat di atas akan berjalan seperti biasa..Sampaikan mak aku kata:

"Anyah nak tengok apa lagi? Sama je..Tak ada apa yang lain pon.."

Hihihi..sebabnya bila mak datang sure aku akan ajak pegi tengok tempat ini..Aku tidak akan bosan because I've been imagining how I want it to be decorated...Ye, teruslah berangan...sebab RM nye bukan cukup..kihkihkih!!Tak apa kan, imagination tu pon kira berdoa juga..Mana tau tup tup..rezeki datang bergolek ke..maka impianku yang telah ku pilih thru magazinesss (ye, Mak sudah bising magazine banyak sangat!) akan ku realisasikan.. Ye, InsyaAllah! ;)

No comments: