Thursday, June 25, 2009

Saya Sudah Berisi

Ermm.. macam bahaya pulak bunyi entri aku pada kali ini. If orang yang tak kenal aku, kot ingat aku pregnant pulak. Ish! Bahaya bahaya! ;)

Cepat explain! Entri ini bermaksud uHuHu Girl ini sudah GEMOK (terpaksa dieja guna huruf "O" instead of "U" untuk menunjukkan yang aku ni sudah totally put on weight!) Sangat bahaya tengok diri sendiri tapi tiada tindakan susulan pula yang aku ambil. Adakah aku terlalu senang hati? Tapi kenapa pula? Kehkehkeh! Nothing actually tapi aku rasa main reasonnya adalah seperti berikut ok.

1) Balik je rumah from office, telah dihidangkan makanan yang lazat lazat for lunch. Normally I don't take lunch at the office kerana food yang menanti aku di rumah terlalu sedap bangat! :) If aku join lunch, balik rumah makan lagi hmmm tak tahu dah nak kata apa. Plus if ada itu lauk asam pedas my favourite itu, lagilah berpinggan pinggan aku makan tak ingat orang lain.


2) Dah makan berpinggan pinggan aku cuci mulut pula. Fattening betul makanan pilihan aku ni. Makan aiskrim saja tidak lengkap ya, very plain jadi ia perlu dihiasi dengan chocolate syrup yang banyak. Ermm..barulah yummy yummy!

3) Kemudian kita serikan tekak dengan love letters ini. Benda ini memang buat aku ketagih and once dah start makan cannot stop lah..

4) Sambil sambil buat kerja, kita boleh patah patah kan ini dan sumbat dalam mulut. Ngap ngap and nyum nyum!

5) At 1st aku tak nak rasa tapi Cikabi suruh rasa semalam. Apanya sekali rasa terus habis sepeket! Kehkehkeh! Sure Cikabiku tengah marah sebab makan coklat dia tanpa izin. Erk? Perlukah? Kenapa? Kerana dibeli oleh Mr Boyfriend kah? :) Mr Boyfriend itu tidak kisah kerana dia pun nak ambil hati kakak ipar dia.

Kesimpulannya, macam mana lah tak gemuk jika depan mata yang chocolate je banyak. And I love chocolate.. Jatuh cinta sangat sangat. Bila cakap pasal choc sure teringat my Yummy UhuHu cupcakes itu. Dah lama tak makan. Tolong belikan Cikabi ye. Kita kepingin nak makan itu uHuHu cupcakes. ;)

4 comments:

luvdelico said...

aku sgt sukeeee~ cekelat cornflakes tu!!! ^o^v

N A N I E said...

wallaa...sangat tempting tgk ice cream itew!!!

diana sidek said...

yup rina..aku pon dah jadi suka sgt dengan dia tp adek aku kedekut!

memang pon nanie..i mmg tak tertahan..makanya badan yang kena tanggunglah..hihihih

Mummy H. said...

kedekut????!@#@#$@#$!@!!#$#