Saturday, June 27, 2009

Sweet Abah

Saya penat sangat jadi saya tidak berkarang pada hari ini. Ada ke Cikabi kata entri aku adalah seperti sebuah karangan. Ia membuatkan aku terus hilang idea untuk menulis entri. Maka entri pada kali ini sangat short and sweet! :)

Sepatutnya entri aku pada hari ini adalah pasal "Sehari di Sekolah Mak" tetapi kerana aku terlalu capek, jadi otak terlalu letih dan tangan terlalu penat untuk tekan keyboard. Besok saja saya update itu entry ya. Tunggu....

After kupon yang beratus itu sudah habis kami kerjakan, jadi kami terus balik kampung for kenduri preparation on Sunday. Ye, bermula lah episod kenduri kendara keluarga kami. Tetapi yang specialnya kenduri besok adalah unplanned kenduri. Wah (panggilan untuk Nenek ku) itu suka buat kenduri mengejut. Our family is full of surprises! Kehkehkeh! Cerita kenduri pun saya cerita dengan detail in next entri ok... Tunggu...

Then, entri hari ni pasal apa pulak uHuHu Girl? Hihihi..

Sampai je rumah di kampung, Abah (panggilan untuk Atuk ku) tiba tiba hulurkan envelope ini


dan berpesan supaya jangan buka sehingga sampai di Seremban. Rupanya seperti surat cinta bukan? Ermm..aku pernah terima surat cinta seperti di atas ke? Kehkehkeh! Terkejut bangat gue bila dihulurkan ini sampul. Jadi aku hanya simpan dan sampai sekarang pun aku belum buka lagi walaupun aku tahu apakah isinya kerana Cikabi pun dapat juga. Akan aku simpan dan tidak akan aku gunakan. Aku bersyukur sangat people! Rezeki kurniaan Allah! Alhamdulillah.

Sangat sweet Abah kami itu dan bersyukur kerana kami masih dapat merasai kasih sayangnya.

OK people, I need to regenerate my energy for tomorrow. Again, going to be a longggggg dayyy. But definitely fun! Jumpa my lovely cousins, aunties and uncles! ;)

2 comments:

N A N I E said...

wahhh besttttnyerr =)
dapat suprise!

diana sidek said...

memang best nanie!hihihi!dah lama Abah I tak buat surprise macam tu.