Thursday, May 13, 2010

an impromptu visit to shah alam

semalam, tiba-tiba i suggested to my aunty
"jom pergi shah alam kejap nak tak?"
and my suggestion telah disambut dgn baik..
the only reason i ajak pergi sbb nak bawak my aunty tgk rumah and hati i yg risau teringatkan table top itu.

so there we were spending couple of hours tgk rumah yg i akan move in in less than a month, InsyaAllah..
and later we went to SACC for lunch..
sebab hujan lebat sgt and kena carik covered carpark, maka ke SACC lah kami..
and as usual pergi sana sure i blank x tau nak makan apa, so in the end, ini yang kami makan...

hmmm...sini pun i blank nak makan apa and after called my sis, hmm ok jugaklah yg i order tu..

random photos of my little princess..she's sitting on the bumbo seat yg banyak berjasa..and just imagine i had to mengendong the bumbom seat kat dalam SACC itu.. but no complaint as I would do anything for her. :)

2 comments:

Ermayum said...

call me lagi sekali dtg shah alam :) - just call toyota off numbers heheh klau takda my hp

diana sidek said...

nanti once i dah move in to shah alam, let's have a date ye erma. :)