Sunday, May 23, 2010

sometimes i am known as mak dora...

sure most of u kenal dengan si comel dora the explorer especially those who have kids rite? frankly i tak tau sgt pasal kartun yang ni until one day my cousin panggil my slingbag as bag dora the explorer. dia kata, macam2 benda ada dalam my bag. of courselah kan, i yang spent most of the time with allysha, so it is expected to see diapers, wipes, tissue papers and sometimes botol susu lah dalam bag tu. but from that day onwards nama tu macam dah melekat kat i. so now my sisters and cousins memang selalulah panggil i dengan nama "mak dora". at 1st memang menyampah lah jugak tapi dah lama2 redha je lah.. and they said me and the dora have so much in common ie muka bulat2 sama, rambut kembang2 sama, and definitely bag yg ada almost everything..hahahha!!!


and yesterday my sister bought that balloon for allysha and surprisingly she loved it! maybe that balloon reminds her of me, her mak dora!
tapi bila malam2 sorang2 je kat living room ni dgn balloon ni melayang2 ermmm... macam agak scary juga ye.. :)

3 comments:

Wahida said...

Hihi. Klaka :D My Lil Darling pun suka Dora :D

Ermayum said...

my two girls loves dora heehhe

diana sidek said...

wahida: then i'm sure your lil darling would definitely like me!hahahah!!

ermayum: so, bila diorg jumpa i nanti erma, mesti diorg suka i...kan kan erma?