Tuesday, May 11, 2010

my favourite tempat lepak is so nearby!yeay!

the timing is so perfect. i'm about to move in to my new house and my favourite tempat makan is sangat dekat dengan my house. yeah!yeah!anytime malas masak di sinilah i'm going to kenyangkan my perut. tapi bukanlah selalu or else bankrupt i ye. one thing i don't like about this place is the carpark. sangat sangat sempit and very unorganized. so, i'm not sure how i'm going to drive to this place. hmmmm....

i'm talking about the new mall in subang jaya - empire shopping gallery. so anyone who wants to have a date with me? let's have chillis then later we can have a cup of cofee with wide selection of pastries and of course my favourite choc cupcake!!yummeh!!



*i don't have to drag my sister to OU anymore!*

*i can buy my own choc cupcakes sbb before this she had to buy it for me from Pavillion*

8 comments:

Ermayum said...

oo yg dari FH nampak tu kan ok kita jumpa disana belanja i makan chilieeeeeees :)

diana sidek said...

yup2!!hey erma, kt boleh pegi sesama je lah..hihi

mummy said...

Kalau tak confident, boleh je park kat SP n then just walk.

bonda chahaya said...

Diana stay kat mana nnti ..

N A N I E said...

Yana..ai pegik sana sekali..tapi parking masyaAllah hazab sangat kalau weekend..teringin nak makan kat tarbush situ nampak cosy :)

Eti said...

best!best!best! kalau dekat rumah I mmgt bankrupt Z laaa dibuatnya!

CiKaYu said...

SJ lama sungguh tk dikunjungi....

salam ziarah...

diana sidek said...

mummy: mmg terpaksalah park kat SP if nak pegi situ

Bonda chahaya:Kat sek7 lah tinee

Eti:mmg best lah eti tp kadang2 saja boleh ke sana..hihhi

Nanie:oh, u dah ke sana ye babe. mau ke tarbush ye..okok!one day kt date ye nanie bila kerol ke jakarta lg ok!i kidnap u boleh...

Cikayu:terima kasih sudi jenguk...:)